Unicu Parasole d'argentu Vetru Low-e Da u Produttore Chine Shengda Glass

In l'estiu, u vetru low-e parasole d'argentu unicu pò impedisce efficacemente u calore di u sole chì entra in a stanza è riflette a radiazione di calore infrarossu luntanu da l'esterno.Ancu s'ellu limita l'ingressu di qualchì energia termale solare in l'invernu, u so rendimentu di l'insulazione termale ùn hè micca affettatu perchè l'intensità di l'energia solare in l'invernu hè solu un terzu di quella in l'estiu.

U vetru di parasole low-e hà una varietà di culori riflettenti è una trasmittanza di luce moderata, chì face un effettu decorativu più culuratu è un effettu di schermatura di linea di vista esterna.

I vantaghji di u vetru low-e di parasole d'argentu unicu:

Trasmissione di luce visibile - per creà un effettu di illuminazione interna adattatu, per avè un certu refuggiu da a linea di vista esterna.

Trasmittanza di l'energia solare - u coefficient di parasole di u vetru <0,5, limitendu a radiazione solare in a stanza.

Riflettività infrarossa estremamente alta - un coefficientu di trasferimentu di calore bassu limita a radiazione di u calore di fondo in l'esterno in a stanza.

Vetru Low-e (1)

Vetru Low-e (1)


Tempu di Postu: Nov-07-2019